Bästaste bäste vän

Oliver kom precis hem, blev väldigt förvånad när jag hörde att någon satt nyckeln i låset men sen blir jag såklart väldigt glad när jag såg att det var min underbara pojkvän!

Vi ska åka och slänga lite sopor nu och sen ska vi nog laga lite käk :) Vid 7 tiden kommer Jonas och Linn förbi vilket ska bli trevligt :)

Tidigare idag var jag på promenad med min allra bästa vän Pernilla. Mitt humör blev 100 gånger så bättre när jag träffade henne. Man glömmer bort allt jobbigt och bara pratar om roliga och mysiga saker :) Vi satt även ute på trappan med en filt och drack te ute i solen, mysfaktor 100! Jag älskar dig tjejen!


Händelserik dag, me love!
PUSS



Kommentarer
Postat av: sandra

hallojs:)

har du pengar på mobilen? kan du ringa mig.. tänkte om vi ska bestämma nå inför imorn?:)

2010-03-11 @ 18:42:07
Postat av: Pernilla

Älskar dig med gumman. Det var jätte mysigt på shoppingen idag också. Ser fram emot imorgon <3<3

2010-03-12 @ 14:41:15
URL: http://jardemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0