Som en ny människa

Har precis tagit en varm dusch och gjort en hårinpackning! Nu sitter jag här och har precis smörjt in hela kroppen och jag känner mig som en ny människa. Ååh det är en sån härlig känsla att känna sig såhär fräsch och len över hela kroppen! Me like, jag älskar krämer!







Här är hårinpackningens om jag använde! Den har jag fått av Olivers snälla mamma och den är jättebra för mitt hår. Den ska tydligen göra så att ens hårfärg skyddas eller hur man nu ska förklara. "Color saver". Men hur som helst, superbra och luktar supergott! Och då menar jag verkligen supergott..


Har även lite andra produkter av det här märket, hur najs som helst!









Nej nu måste typ sätta igång med pluggandet...
Vi hörs :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0