Skön dag

Hallå! Vi ska snart gå och lägga oss. Båda börjar sent imorgon så det är skönt, skönt att sitta och äta frukost i lugn och ro utan att stressa :)

Dagen har gått väldigt bra tycker jag. Plåtningen är färdig så nu blir det mer kontorsjobb vilket jag faktiskt längtar efter! Lillördag imorgon, någon som ska hitta på något kul?

Godnatt!



Juste, kom precis på att jag glömde att ta med en kamera idag!! Får snacka med dem andra och se om dem kan skicka över lite fina bilder på slottet
PUSS



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej sötis.

Hur går det för dig? Själv börjar jag inte förns imorgon så åkte dit i onödan idag. Lite surt men sånna smällar får man ta. hehe

Måste ses någon dag, det var länge sen <3<3

2010-01-20 @ 15:04:00
URL: http://jardemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0