Något för mig?



" Med låg självkänsla spelar det ingen roll om vi får alla rätt på provet, är ihop med coolaste tjejen i plugget eller vinner SM-guld i fotboll. Vi kommer alltid att vara rädda för att misslyckas. Och vi kommer aldrig att känna oss nöjda trots våra framgångar. Så dumt, eller hur? Varenda unge får idag lära sig hur viktigt det är att äta rätt, träna kroppen, göra läxorna och borsta tänderna. Men sällan pratar vuxna om hur viktigt det är att vi sköter vår inre kondition - självkänslan. För precis som med idrott är självkänsla något som går att träna upp!
Boken tar upp sorg, motivation, ilska, rädsla och andra starka tankar som drabbar en i tonåren. Med enkla och tydliga övningar visar Mia Törnblom hur alla kan stärka sin självkänsla. Det handlar om att sluta jämnföra sig med andra, hitta sina drömmar och att våga bli den viktigaste personen i sitt liv."



Kommentarer
Postat av: Olli

saknar dig älskling... går bra på jobbet iaf, har sålt 6 stycken idag nytt rekord! :)<3

2010-01-04 @ 19:30:06
Postat av: Sv: Sofie

ååh grattis honey ;) Jag sitter och planerar vad jag ska ha på mig imorgon :/.. Du vill med ut va?Jgg vill inte dra med dig ut bara för att päronen är jobbiga..



LOVE YOU

2010-01-04 @ 19:34:32
URL: http://sofielholm.blogg.se/
Postat av: Oliver

hehe okej :)) jodå det är klart vi kan gå ut de va väl rätt länge sen heh snart slutar jag :D

älskar dig snygging<3

2010-01-04 @ 20:16:07
Postat av: Sv: Sofie

Om du vill det så :) men jag tänker INTE äta hemma hos dig.. hoppas att du förstår. Älskar dig Oliver

2010-01-04 @ 20:26:39
URL: http://sofielholm.blogg.se/
Postat av: O-man

Vi åker o köper en pizza som sagt älskling :) hockey imorron igen också kl 7 som vi kan sitta hos pappa och kolla på och mumsa på pizzan isåfall (a)<3:D

2010-01-04 @ 20:36:54
Postat av: Sv: Sofie

Det gör absolut ingenting för min del ;) Älskar hockey.. eller aah, jag älskar att vara med dig så om du ser hockey ser jag på hockey! (Det kallas inte att man offrar sig, det kallas att ställa upp) (: <3

2010-01-04 @ 20:39:38
URL: http://sofielholm.blogg.se/
Postat av: Oliver

haha söt du är älskling!!! <33 nytt rekord 8 sålde idag!! :D:D as glad och nu slutar jag kan inte bli så mycket bättre, ringer dig sen älskling <3

älskar dig putti<33:)

2010-01-04 @ 21:00:33
Postat av: Sv: Sofie

Fan vad bra :D Grattis!



Call me later.. LOVE YAH!<3<3

2010-01-04 @ 21:02:37
URL: http://sofielholm.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Måste fan läsa den här boken. Den är nog något för oss båda

2010-01-04 @ 23:59:05
URL: http://jardemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0