Syjunta och 1+1

Har precis sytt lite, rätt roligt faktiskt! Dock inte lika kul när mammas symaskin som är typ 100 år gammal dör lite då och då men det är en annan femma :)

Skrev prov tidigare idag, fick VG så jag är stolt över mig själv. Jävligt stolt måste jag säga!


Ska till Oliver senare ikväll,  men först måste jag packa och som vanligt tar det 1000 år, oj vad jag relaterar allt till siffror idag, det måste vara efter provet.  Jaja, det här inlägget känns som 100 mil långt nu så...PUSS!



Kommentarer
Postat av: Släkt Rajje

Duu, den där symaskinen köpte jag 1988 för 3,500:-. Monicka använde den en (1) "hel gång", sedan fick Mormor Britt låna den- så den blev "inkörd", efter det så köpte din Mamma den av oss (eller fick-kommer inte ihåg) den borde funka super ! (Som ny - om DU inte pillar på knapparna , förståss...) :-)

2010-02-13 @ 15:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0