Frustrerande

Jag är irriterad, chokladpuddingen hjälpte inte.. Känns inte som om jag kommer någonstans med matten, det är inte ens kul längre. Jag har egentligen ingen tidspress utan det är jag som puschar på mig själv men det är för att jag vill bli klar med skiten nångång. När ett prov är klart så brukar jag glömma bort sakerna jag precis har lärt mig och lagt det bakom mig men det det fungerar inte riktigt så nu, det är nämligen natinella sen.

Yeye, dumma dumma dumma matten, jag pallar inte men jag vet att valmöjligheten att lägga ner skiten är omöjlig, när jag har väl börjat med nånting så måste jag fortsätta.. så är det bara

Önska mig lycka till.. det behövs verkligen. Suck.. stackars Olli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0