Packa is not my thing

Har precis käkat, borde egentligen packa men jag vet inte vad jag ska packa ner, plus att det är så himla tråkigt..

Imorgon kommer jag och Oliver att tillbringa nästan hela dagen inne i stan. Båda ska på arbetsintervju fast helt olika tider och på olika företag så det blir lite väntetid imellan men vi har ju varandra. På kvällen blir det antagligen utgång tillsammans med Oliver, Jonas, Pernilla och Karar. Karar kommer hem över helgen från Malta (han jobbar där) så jag antar att killarna har mycket att prata om så därför kör nog Pört och jag lite girlpower, och det är ju inget fel med det!

Nej nu borde jag sätta igång med packandet, annars blir det som vanligt (Oliver fattar)

Ciao!

Håll tummarna när det gäller arbetsintervjun, både för mig och Olli!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0