Minnen

Kollade precis på bilder sen studenten, gud vad jag saknar den dagen! Den dagen var en utav dem lyckligaste dagarna i mitt liv, önskar att man kunde stanna kvar i den tiden man levde i då. Alla var super glada, trevliga och man hade bara så himla kul med allt och alla! Nu har det gått lite mer än 3 månader sen den dagen men det känns som en evighet...

En sak är säker i alla fall, jag kommer aldrig glömma den där dagen!!


Här är lite bilder sen den gamla goda tiden






 

Saknar er Cissi och Madde, ingenting var tråkigt tillsammans med er. Ni kommer alltid att vara mina knäppisar :D <3

Många pussar från Soffipropp

Kommentarer
Postat av: Cissi

Aaaaaaaaaaaaaaaaaw ! Saknar den tiden ! Då sågs man i princip varje dag juuu ! Känns som det va jättelänge sen och jag skulle fan ge vad som helst för att få ta studenten en gång till alltså!! <3

2009-09-16 @ 15:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0