Lovat är lovat

Jahaja, nu skriver man här igen då. Har inte mått så bra på sistone men det tänker jag inte dra upp här. Hur som helst, helgen har varit mysig. Har dels varit på middag hemma hos Olivers farmor, alltid lika god mat där! Sen idag så har jag, pappa och Stefan varit hos farmor och farfar för att fira farfar som nu är 78 år! Det var länge sen man var hemma hos dem, från och med nu har jag lovat mig själv och dem att jag ska hälsa på oftare och så ska det bli, saknar att vara där...


Vet inte vad jag ska skriva, eller jo! matten börjar imorgon och det ska bli spännande. Då har jag någonting att göra om dagarna iaf...


Nu ska jag ner och käka pizza med my family.. bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

79 var det väl han fyllde?:P

2009-10-11 @ 19:14:27
Postat av: Anonym bror =)

Menar det :O 79 var det:O

2009-10-12 @ 19:23:07
Postat av: sv:

haha okej förlåt så mkt då, 79 ;) tur att jag har dig som kommer ihåg sånt

2009-10-13 @ 11:57:32
URL: http://sofielholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0