Hjärnan är på högvarv

Tjaa mattesnillet här!

Har ägnat många timmar åt matten nu, tror jag ska göra provet imorgon så håll tummarna att det går bra!

Helgen har varit mysig fast Oliver har jobbat väldigt mycket. Vi var bland annat på bio tillsammans med Krippe och Pernilla och såg filmen UP i 3D som enligt mig var väldigt bra. Dock kändes det lite konstigt att en och annan tår rann ner från kinden när det var en animerad film. Men vad gör det? När Bambis mamma och Simbas pappa i Lejonkungen dog så grät man minsan då också, spelar ingen roll om man är 6 eller nästan 19 år.. stackars djur.

Nej nu ska jag fortsätta plugga matte, får se om jag skriver senare, annars blir det imorgon efter att jag har skrivit provet.

Önska mig lycka till!





RIP Bambis mamma, Simbas pappa och gubbens fru i filmen UP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0