Hemma

Kom hem för ett tag sen, gjorde provet idag istället. Jag tyckte att det gick bra, har dock 3 frågar kvar som jag inte har svarat på än men jag ska tillbaka dit imorgon och svara på dem :)

Just nu händer det inte så mycket, tror jag ska söka jobb nu när jag ändå sitter vid datorn men som vanligt blir det att man gör något annat. Hittade förretsen det här klippet som handlar om en tjej som har vaccinerat sig mot den nya influensan och fick en sjukdom därefter som gör att hon endast kan gå BAKLÄNGES (!)
När hon ska gå framåt eller prata så fungerar intre kroppen som den ska, men det konstiga är att hon kan gå baklänges, springa normalt och även prata normalt när hon springer. Hur konstigt är inte det här? Ska man våga vaccinera sig? Dock hävdar läkaren att det är 1 på miljonen att detta händer men ändå.. sjukt.. se själva:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0