Fredagmys

Godmorgon!

Vaknade klockan 9 av att Oliver ringde mig, mysigt mysigt!
Idag ska jag städa lite här hemma för att sedan dra hem till Oliver för att plugga och mysa lite :) Skulle egentligen gå upp till skolan och plugga matte men jag känner att jag pluggar bättre här hemma för mig själv så jag skiter i det I think. Hur som helst så kommer det gå jättebra att plugga och jag kommer att få mycket gjort och det är ju huvudsaken :)

Skönt med fredag och helg, ska mest ta det lugnt här hemma i helgen och fixa i ordning olika saker som måste fixas till utbildningarna som jag ska söka. Oliver ska på utbildning hos ett jobb så vi syns inte speciellt mycket i helgen men jag är glad för hans skull såklart :) Det är även värt att nämna att jag ska provjobba på ett jobb på måndag, spännande!

Nu ska jag hjälpa syster att städa övervåningen, stackarn kan inte gå ordentligt efter blodproppen... Själv har man slutat äta sina piller efter det som hände henne, vill verkligen inte att det ska hända mig också, jag ser hur jobbigt hon har det för tillfället stackarn. Men vilken tur hon har som har mig då ;) nu blir det celibat ett tag.. typ..

Men men, trevlig fredag på er!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0