Deppig

Känner mig känslig i hela kroppen idag, vet inte vad det beror på. Har drömt konstiga drömmar som jag inte riktigt vet hur jag ska tolka. Om jag tänker på något sorgligt, till och med något som jag själv inte har med att göra så får jag tårar i ögonen. Vad är det som händer? Hatar när man känner sig deppig, saker som man inte har tänkt på innan dyker upp och man blir helt knas i bollen. Det är så svårt att beskriva..

Orkar inte sitta här framför datorn längre, onda tankar kommer upp, jag måste sysselsätta mig med något..

Tror jag ska gå ner och baka en tårta, ni har väl inte missat att jag fyller år imorgon? :) Hoppas att allt känns bättre då. Tråkigt nog så börjar dagen imorgon med tandläkarbesök (08:20!) men eftersom jag fyller år så kanske man får ett fint klistermärke?, precis som man fick när man var liten när man hade varit duktig :)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: zabbe

Jag fick en ring när jag var hos tandis på min födelsedag när jag var mindre :)

2009-10-28 @ 19:26:57
URL: http://zabbbes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0