Tur?

Hej allihopa!

Ska snart sätta mig och kolla på Idol :) Ska ta en snabbdusch innan hade jag tänkt!

Har ni läst bloggaren Fokis blogg förresten? Väldigt intressant tycker jag, det märks att hon gillar prylar ;)
I alla fall, hon har en tävling som handlar om att man kan vinna en iPhone och why not tänkte jag och är därför med och tävlar :) Har aldrig vunnit någon tävling, men som man brukar säga: Otur i spel- tur i kärlek. Men denna gång kanske jag också får tur? Vi får se. Jag fastnade även för detta fodral som finns på hemsidan mrgizmo.se. Om jag hade en iphone så skulle jag lätt ha det fodralet för att skydda min lilla ägodel. ;)

Jaja, hopp in i duschen nu. Ha en trevlig kväll! :) Och du, Wish me luck! ;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0