Toppendag

Vilken toppendag det har varit idag känner jag! :) Sen har ni blivit fler som läser min blogg vilket känns otroligt kul måste jag säga! Hoppas att jag kan hålla er kvar hehe ;)

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att jag har pluggat, städat, pratat med kuratorn och kollat på TV. Låter som en rätt trist dag eller hur? Men ändå känner jag att det har varit en toppendag, otroligt bra måste jag säga, det är inte varje dag som man känner så.

Imorgon blir det utgång, längtar som fan! Om den här dagen har varit en toppendag, vad kommer då inte morgondagen bli?

Nej snart ska jag börja tvätta för att sedan duscha och krypa ner i sängen och kanske kolla på en film. Är det bara jag som aldrig tröttnar på att se en och samma film om och om igen? T.ex spöket Casper (Den "verkliga" variationen såklart) då han förvandlas till en pojke och säger "Can I keep you?" då han aldrig haft en riktig vän.. jag tror jag smälter. Eller tomten är far till alla barnen, haha jag älskar den! Kan typ alla repliker, så klockren!

Nej jag är verkligen inte kräsen när det gäller filmer om man säger så, om man bortser från skräck och overkliga filmer med konstiga effekter såklart. Oliver och jag är väldigt olika på den fronten, han blir galen på mig när jag vill se om en film haha ;)

Nej nu ska jag inte prata film utan nu ska jag tvätta. Sov gott! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0