Tisdag

Hej på er!

Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera men det är ju inte så lätt att göra det när man inte vet vad man ska skriva, plus att det inte händer saker EXAKT every day.

Men i alla fall. Helgen var lugn, hade hoppats på att träffa Pört och Kripps men icke sa nicke. Träffade dock Pört idag då hon följde med mig då jag delade ut tidningar så det var jättetrevligt!

Just nu sitter jag hemma hos Oliver med katterna, händer nada. Ska nog lägga mig i sängen och kolla på TV. Kanske hinner umgås lite till med Pernilla när hon har slutat jobba innan Oliver kommer och hämtar mig för att åka hem till hans pappa. Vi får se :) Hare najs, får se om jag uppar senare. PUSS

Kommentarer
Postat av: Joakim

Hej Sofie :)

2009-11-17 @ 15:28:52
Postat av: Pernilla

Ja vi hade det jätte trevligt. Synd bara att vi inte hann ses så länge. Vi får helt enkelt ta det nästa tisdag :) <3

2009-11-17 @ 23:17:43
URL: http://jardemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0