Talang

Är hemma nu :) Har hunnit göra ganska mycket sen jag kom hem. Bland annat sökt jobb ;) Vi får se hur det går!

Har även kollat på syster Sandras teckningar/ritningar eller vad man ska kalla det och hon har verkligen  talang. Tjatade på henne att hon ska starta en hemsida och lägga upp allt och har ritat för att visa folk (er?) hur duktig hon verkligen är. Hon har även skissat upp olika förslag på tatueringar som folk vill ha, hur ballt som helst! Den dagen jag ska tatuera mig får syrran skissa upp den först!

Nu hade jag tänkt sy in ett linne som jag har. Det är en tub topp och jag behöver verkligen sy in den lite så att man inte flaschar tuttarna för allt och alla hehe ;)

Vi hörs senare! :) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0