Regn och rusk

Godmorgon eller vad man nu ska säga. Vaknade för kanske 30 min sedan, har varit nere och ätit frukost!

Är det bara jag som längtar tills snön kommer? Orkar inte med regn och rusk längre. När snön kommer så blir det även ljusare vilket såå härligt! Jag är en sån som tröttnar på snön rätt snabbt men hellre snö än gråa dagar med bara regn. Nej! Nu får det allt bli lite kallare ute, julen närmar sig också. "Ingen jul utan snö".

Idag ska jag plugga, baka (bror min fyller år imorgon) och sen ska jag åka iväg och prata med min kurator ;). Kan även passa på att gratta min vän Stefan och Olivers pappa som fyller år idag. GRATTIS!

Uppar senare. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0