Julstädning

Har precis städat så nu är det rent och fint till jul!
Jag ska snart börja göra i ordning mig för att sen åka till Södertälje och möta Pernilla :) Efter det blir det hem och plugga matte ...

Imorgon ska vi fira Stefan som har fyllt år, och det gör vi genom att äta en gemensam middag för att sedan dra ut. Det blir nog hur trevligt som helst, länge sen alla vi var samlade men imorgon gäller det! Antar att jag ska ha linnet som jag sydde in igår men man vet aldrig med mig, jag hinner ändra mig 1000 gånger innan jag är nöjd ^^

Nej nu ska jag kolla efter lite praktik hos andra företag, vill ju helst hålla med med administration och ekonomi!

PUSS på er


Kommentarer
Postat av: Madicken

Älskar citatet på headern :D

2009-11-26 @ 14:33:45
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Jennifer

fin blogg :)

Allt bra med dig idag?

Kram

2009-11-26 @ 18:08:19
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0