Inte lika toppen

Godmorgon allihopa!

Den här dagen har tyvärr inte startat lika bra, har en ordentlig huvudvärk :/ Sen igår när jag skulle gå och lägga mig så fick jag jätteont i ryggen. Typsikt bara för att det är idag som vi ska ut? Jag hatar när man har längtat efter någonting så länge och sen blir det såhär, WHY GOD WHY? Nej men, vi får se hur det blir idag, ska vila hela dagen hade jag tänkt så det ska nog ordna sig ;) Jag får inte glömma bort matten heller..

Vad ska ni hitta på idag?
För mig blir det som sagt till att vila och försöka plugga matte för att sen käka middag med gänget och sen dra ut.

Hoppas att ni får en toppendag i alla fall, det förtjänar alla!

Hörs sen! PUSS




Kommentarer
Postat av: MADICKEN

Krya på dig =(

2009-11-27 @ 11:19:24
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0