Bebismage


Hej på er!


Har suttit och pluggat hela dagen så nu är jag helt slut. Har precis kollat igenom olika bloggar, läste bland annat Katrin Zytomierskas blogg. Vet inte om ni vet vem det är men jag tycker att hon är en grym människa som har hett temperament och säger vad hon tycker och tänker. Lite som mig kanske?

Hur som helst, hon är gravid och på hennes blogg kan man se en bild då hon står på en strand med bikini och sin fina mage. Hon är i v14 och om man kollar på alla kommentarer som hon har fått så tycker många att det är konstigt att hon är så stor redan. "Tvillingar?!" skriver många.

Jag tycker att det är konstigt att folk skriver så. Det är inte på något sätt "bättre" att ha en mindre mage som vissa mammor verkar försöka få det till med något slags självbelåtet "Åh så stor är jag inte på långa vägar". Vafan magens storlek har ingen större betydelse om det är tvillingar eller ej, bebismagar finns i alla storlekar och former om man säger så.

Men men, det jag vill få sagt med detta är att jag älskar bebismagar. Jag tycker att det är så otroligt vackert och det ser så harmoniskt ut. Tycker ni inte? Självklart påstår jag inte att det är en dans på rosor att vara gravid men ändå.

Jag kommer att bli överlycklig den dagen då jag blir gravid och jag Hoppas att jag blir stor haha. Då ska jag gå runt där med min bebismage och vara lyckligaste människan i världen. Nu låter det lite som om jag bara vill ha en bebismage, så desperat är jag inte att jag tror att det bara handlar om det. Det ploppar faktiskt ut någonting (=bebis) efter 9 månader.. jag var med på sexuallkunskapen.

Jaja, vet inte vad jag skulle få ut med det här. Jag tror i alla fall att Katrin kommer bli en supermorsa och hon är skitsnygg även om hon själv tycker att hon är fet.


Hurra för alla bebismagar och mammor!

Nej nu ska jag gå ner och se på Tv efter det här långa inlägget, PUSS!

 

Bild tagen från http://www.gullgrodan.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0