Vem kommer han att välja?

Hej igen på er!

Nu är jag hemma igen *host och snörvel* Jag hatar att vara snorig!

Kom hem för ett tag sen, gick dels och pratade med min handläggare och han tyckte att jag skulle avbryta praktiken men jag vet att jag är på benen igen på fredag! Men vi får se.. blööö på att vara sjuk!


Sprang även in på H&M medan jag väntade på tåget i Södertälje, jag har hittat ett par skor som jag ska önska mig i julklapp..hihi jag och skor alltså.. Först var det ett par på Dinsko men nu är det H&M skorna som gäller, ME LIKE! haha, vi får se om tomten är snäll..


Ska sätta mig ner och skriva några mail nu och sen vila lite. Imorgon måste jag plugga även om jag inte orkar..blöö


PUSS :)

Juste! Ni får inte missa bonde söker fru ikväll, Roger ska tydligen välja idag ;) lilla söta Roger, vem kommer han att välja tror du?

Kommentarer
Postat av: zabbe

han valde bort helene :> eller vad hon heter

2009-12-09 @ 22:47:18
URL: http://zabbbes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0