Soffpotatis

Idag är en sådan dag då jag inte har orkat bry mig om hur jag har ser ut utan idag har varit en sådan då jag har gått runt med morgonrock och tofflor! Hur skönt är inte det på en skala 1 till 10? Jag har inte ens orkat kolla mig själv i spegeln..

Nej, idag har jag enbart gått runt och chillat, inte ens gått ut! Imorgon blir det andra bullar då jag kommer flänga runt som en liten vante känns det som men det ser jag fram emot, måste kompensera upp den här dagen heh ;) Inte för att det är förbjudet att ha en sådan här dag utan ibland behövs det faktiskt en riktig slappisdag för att man ska orka med allt annat men variation skadar ju inte. Ena dagen behöver man chilla och inte göra ett skit medan nästa dag så vill man ha lite action. En som ska få se på action imorgon, det är Oliver det ;)..heh skämt(?) åt sido...Soffpotatis-dagar rockar!


Jag har gjort mig lite fräsch i alla fall då ja har duschat, nu ska jag föna håret för att sedan sätta på mig min vita mjuka morgonrock igen! Du och jag morgonrocken, du och jag...


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0