Snö?

Ni kanske inte vet det men det är snö ute, OMG!


Nej men, jag har varit ute i kaoset hela dagen idag, bussarna går inte ens så jag har sett ut som en snötomte ungefär :)

Intervjun gick bra i alla fall, ska nog antagligen börja där efter jul :) Låter skit spännande, kommer få ta hand om gästlistan, skicka ut inbjudningar och få vara med på själva eventet! Nu får vi se vad gubben på arbetsföemedlingen säger...



Just nu sitter jag i Tumba, jag är fast här (oj vilken otur) så jag får åka hem imorgon istället och då ska jag även skriva prov.

Har ni köpt alla era julklappar? Jag tror det, har maybe en kvar.


Nu ska jag mysa med älskling som pratar snoppar med Jonas i telefon? Skummbanan på dem..

PUSS på rumpan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0