Slå in julklappar - en del av julen?

Ska sussa snart, måste bara slå in julklapparna som jag inte har gjort ÄN. Skulle gjort det tidigare idag men det kom annat i mellan. Hinner inte skriva så mycket nu om jag ska hinna göra färdigt det men det är en annan dag imorgon!

Imorgon ska älskling och jag in till stan för att handla lite julklappar och göra lite andra ärenden, sen ska vi hem till honom för jag ska dela ut tidningar och sen sola. Sen ska jag hem och inte göra ett skit. Kul va? På onsdag ska jag gå den där kursen så att man kan börja övningsköra...Finally!!


Sov gott på er, glöm inte att slå in alla julklappar som du har köpt! Eller du kanske är en "sån" som låter dem i affärena slå in juklapparna? Som min älskling hehe ;) Själv tycker jag att inslagningen är en del av julen :) Lite mysigt sådär..


Nu blev det typ ett långt inlägg ändå.. Aja, sov gott och dröm sött! (:
PUSS



Kommentarer
Postat av: D A N N I

Fiin blogg :D



Allt bra idag ? :D

2009-12-21 @ 23:33:47
URL: http://daniellafagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0