Nyårslook?

Hur ska man egentligen se ut på nyår? Det har inte ens varit julafton men ändå heh..

Funderar på att locka hela håret och sätta fast hårnålar så att håret hänger fram över ena axeln. Sen ska luggen bli en "tupp"kam, eller heter det så?

Svårt att föreställa sig kanske, kan bjuda på en bild längre ner så ser ni på ett ungefär hur jag vill ha det. Mycket spray och det kommer att hålla hela kvällen! Don't you think? Annars kör jag på vågigt, lite mer vågat sådär kanske? ha skämt åt sido.

Har köpt ett silvrigt linne som är lite längre och som är enärmat, det skulle bli top notch om jag hade håret så som jag berättade eftersom det bara är en ärm, right? ;)



Vi får se, jag hinner nog ändra mig 1000 gånger innan nyår, så typiskt mig :)





Typ?... Eller?

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0