Min tutte exploderar

Jag har haft sömnproblem ett tag nu, I hate it! Ända sättet för att jag ska kunna somna är att jag kollar på filmen ”Bee movie”. Inte bara en gång utan TVÅ gånger - minst. Ska det verkligen behöva gå så långt? Jag kan inte somna av tystnaden, jag blir rädd för mina egna tankar... Sen under natten så vaknar jag minst en gång varje timme.

 

Jag har ingen energi, min kropp skakar och stressar, det känns likadant som när jag har haft högt blodtryck, fast värre nu då det trycker under mitt vänstra bröst. Det känns som om min tutte ska explodera. Någon som känner igen sig?


Själv förstår jag inte vad jag skulle kunna vara stressad över, jag gör ju ingenting.. jag är hemma.. misslyckad…typ.

 

Vilket bra humör jag är på då märker jag… jag vet bara inte vad jag ska göra, det här är pain in the as och allt går åt helvete. Kan inte saker vara annorlunda..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0