Julafton!

























God jul på er allihopa!


Antar att typ ingen sitter framför datorn nu? Jag ska i alla fall inte sitta här så länge utan jag tänkte bara uppa lite och säga att jag har haft en underbar julafton :)

Har fått jättemånga fina julklappar och jag är super nöjd! Vi åkte hem till min moster som bor i Tullinge och åt middag där, sedan åkte vi hem för att ha paketöppning.

Efter den körde vi en lek som går ut på att det är massor av julklappar i mitten och för att man ska få ta ett paket så måste man slå två likadana siffror på två tärningar (ex: två sexor) och så håller man på tills alla julklappar är utdelade. Sen så fortsätter spelet i ca 20 min då man ska försöka slå två lika nummer på båda tärningarna, om man får det så får man ta ett paket från den som sitter åt höger. Ingen aning om ni hajjar (det kanske blev för många snaps?) men ja, det var hur som helst väldigt kul :) Bra intiativ pappa!

Oj vad mycket jag skrev nu, ska inte sitta här längre utan jag ska börja göra i ordning mig för sängen. Hoppas att ni har haft en trevlig julafton :D Fick ni något skoj?



Förresten, grattis mamma som fyller år denna dag på året! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0