Inte min dag idag..

Sitter och dricker te framför datorn hemma hos Oliver, snart kommer alla andra hem.

Allt är verkligen emot än när man är sjuk och har en dålig dag. Jag känner mig jätteduktig som bladar ihop tidningen med all reklam, sen ska jag lägga in hälften i förrådet, tror du inte att jag tappar en hel bunt mitt på marken?Jag blir så arg, nu måste jag sitta och göra om skiten.. men jaja, det får vänta för jag orkar inte göra det just nu.

Mötte Krippe och Pernilla när jag delade ut tidningarna här i området, dem hade handlat julklappar, spännande!

Nej nu ska jag byta om till myskläder och sen sätta mig framför TVn för att dricka upp mitt te.


Hoppas att er dag har varit bättre än min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0