If I could turn back time



Dem här två tjejerna har jag haft grymt kul med. Dem här tjejerna har alltid funnits vid min sida. Jag vill att Ni ska veta att jag alltid kommer att lyssna och finnas vid er sida, även om jag kanske inte har visat det på sista tiden. Den senaste tiden har allt varit lite jobbigt, det har hänt så många nya saker. Men jag ska bättra mig, jag ska visa att jag finns här för er - oavsett. Vi måste ta en julfika snart tjejer <3 Jag saknar er, jag tänker på alla roliga och knäppa minnen vi har tillsammans ...

Varför kan man inte spola tillbaka tiden?

Kommentarer
Postat av: Cissi

Saknar dig också ! Va så himla längesen. Från att sett varandra dagligen princip i tre år till att inte setts på månader.. BÄTTRING !



<3

2009-12-14 @ 17:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0