Gröt till tomten

Så, nu var vi hemma igen då :) Tyckte "utbildningen" var rätt lärorik även om man viste det mesta innan. Satt hela bilvägen hem och diskuterade saker. Trevlans! Måste komma igång med övningskörningen känner jag, jag kommer att äga vägen! ;)


Jahaja, julklapparna är inslagna, julpyntet är uppe, granen är klädd (direkt från Gnestaskogen ssh ), julskinkan är snart klar och det är snö ute. Äkta julstämning? Jag tycker det i alla fall, jag blir som barn på nytt ;) höh

Nästa jul hoppas jag kunna fira med älskling. Det är ett år kvar men ändå, vi får se ;)

Nu ska jag ner och dricka glögg med my family, GOD JUL på er alla om vi inte hörs imorgon!

Glöm inte att ställa ut gröt till tomten, eller är det imorgon som man gör det!? dålig koll frågetecken..


JULPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0