Bitterf'ttan

Varför jag börjar blogga, eller blogga och blogga... Varför jag börjar skriva här är för att jag själv vill kunna gå tillbaka och se vad jag egentligen har haft för mig. Många anser att jag är rätt arg av mig, stämmer verkligen det? Jag har hur som helst en annan synvinkel om den saken men kanske gör den här sidan/bloggen att man får ett ärligt svar på den frågan(?).. det återstår att se.

Kommer iaf att skriva om allt möjligt, man kan nog kalla det för att ord bajsa (vilket jag är väldigt bra på). Hur som helst - vi får se hur det här urartar sig.

/Bitterf'ittan ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

;)

2009-08-13 @ 21:59:36
Postat av: Anonym

suris

2009-08-13 @ 22:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0