- Jag? Träna?

Jag har precis tränat, om ni är förvånade - tänk då mig !!! Under mina 18 år så har jag inte tränat NÅGONTING! (Om man nu bortser från gymnastiken som i stort sätt ALLA gick på när man var apliten).

Hur som helst, har precis kört lite spinning i vårt badrum här hemma. Gick helt okej om jag får säga det själv, med musik på högsta volym så tror jag faktiskt att jag klarar allt hehe.

Men hur kommer det sig egentligen att JAG (Sofie Linnea Holm) helt plötsligt fick för sig att träna? Om man säger såhär, jag gillar att röra på mig även fast ingen tror på det. Jag har alltid velat börja träna med aldrig riktigt vetat hur. Härom veckan gick jag på ett spinning pass på tumba träningscenter, Olivers kära mor ordnade det åt mig. Passet var jätteroligt och jag har förstått att om jag ska träna så är det bästa sättet för mig att träna på är i grupp och inte själv. Om jag känner mig rätt så tror jag att jag inte skulle få ut lika mycket om jag tränade för mig själv då jag tror att man lätt (i alla fall jag) lägger av så fort det blir minsta jobbigt. Och så ska det ju inte vara, då är det ju lixom ingen idé med allt.

Ye ye, ska fortsätta med mitt lilla pass nu och träna lite mage och rumpa. Vi får hoppas att min träning fortsätter, eller rättare sagt - den SKA fortsätta. PUNKT


Bye bye / träningsnarkomanen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0