Älvsjömässan

Jag är helst slut idag känner jag. SL gör det inte lätt för än..
Idag träffade jag även Madde efter jobbet :) Vi åt en snabb middag och sen drog vi till Älvsjömässan där UF-företag ställde ut. Vi ställde ut där förra året så vi tänkte att det skulle bli kul att se vad folk hade hittat på det här året och det var faktiskt väldigt trevligt. Många bra ideér :) En snygg korthållare fick följa med mig hem som man kan ha allt ifrån legget till busskortet i - perfekt till korgen!

Det var även väldigt trevligt att träffa Madde igen, i har alltid lika kul :) Vår trio måste ses snart igen!!

Nu ska jag sminka av mig och gå och lägga mig, Oliver är söt som ska massera min nacke - har verkligen super ont :/

GODNATT på er
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0