En MackLeo tack

Tjaa!

Håller på att bli sjuk, ryggen värker som fan och jag har bara legat i sängen sedan jag kom hem. Dagen började bra, gick på en skogspromenad med syrran och hennes hund vilket var väldigt behövligt, måste komma ut och röra på mig mer! Promenaden var som sagt trevlig, förutom att lilla Leo rymde iväg ett litet tag men han kom tillbaka efter någon minut, dock var matte inte lika glad.
Ajabaja MackLeo!


Efter promenaden kände jag mig helt slut. Okej om man är utmattad men hela kroppen är öm, halsen gör ont och ryggen ska vi inte ens tala om. Här försöker man göra något nyttigt så blir det bara skit. Hoppas att det inte håller i sig allt för länge, har massor att göra denna vecka känns det som.

Nu måste jag fortsätta vila, ska nog lägga mig och se en film till, tredje för idag. :)

Jag kanske börjar får svinis? to bad!
Aja, Nöff på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0