Bra start

Halloj!

Dagen har börjat jättebra! :) Gick in på min mail och fick se att ett företag här i Gnesta erbjuder mig praktik! Hoppas verkligen att jag får chansen, det står nämligen mellan mig och en annan tjej. Har i alla fall precis skickat in mitt CV så håll tummarna ;)

Senare idag ska jag åka till Södertälje för att möta upp Pernilla, trevligt trevligt! Sen ska jag till kuratorn :)

Haha var det någon som såg Bonde söker fru igår? Inte för att jag brukar kolla på det speciellt ofta men den där Roger? hahaha han är en kul prick. Han berättade att han nästan aldrig brukade åka iväg till affären för att handla, det sköter mamma och vad är han, 44 år? Sen när han väl gör det så tar han med sig sin stora kockbok? Brukar man inte alltid skriva en inköpslista för att det är smidigast? haha. Sen när han badade.. haha omg! Han spelar tydligen bridge också och tjejerna som var kvar fick följa med honom för att testa på det. Himla fint sällskap han hade då, det var han och alla gamlingar, tjejen som flyttar in hos honom kommer ju föråldras med det där sällskapet haha. På tal om ett av dem första programmen när han skulle välja ut tjejerna/tanterna så frågade en av tjejerna efter; "Varför valde du mig?" Tro det eller ej men han svarar; "Ja, jag måste ju välja någon." hahah smickrande!

Men ja, han är söt! Hoppas att han hittar sin fru ;)

Haha nu ska jag städa! Hörs senare PUSS


Kommentarer
Postat av: ylva

hahaha det har du rätt i!

2009-11-26 @ 22:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0