Ändrade planer

Halloj!

Det blev ingen utgång för mig och pojkvännen igår men vi åt en god middag och hade det väldigt trevligt hemma hos Jonas då vi firade Stefan. :) vi gick hem och badade istället hehe ;)

Just nu sitter jag hemma hos Krippe, vi ska snart skjutsa hem Pernilla och sen ska kanske jag och Oliver åka och kolla på lilla Christian när han har gympaupvisning. Såå gulligt!

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, vi snackade om att vi skulle ha pyjamasparty här hemma hos Krippe haha men vi får se. Jag skulle i alla fall tycka att det var mysigt.

Hörs mer imorgon, ska platta håret nu hade jag tänkt. Imorgon ska jag vaccinera mig.. jag som hatar sprutor :/ Kommer säkert börja böla men whatever, alla är vi rädda för nånting!

Ha en bra dag!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0