Tur i oturen?



Hallå! Var i Tumba för ett tag och för att leta efter en klänning som jag såg igår då jag skulle gå till tåget. Otur som jag har så fanns den inte kvar :/ Kanske lika bra om man tänker efter..men ändå, den var superbillig...jaja, ska inte grina över en klänning hah

 


Sitter odh fyller i lite papper som ska skickas iväg under helgen. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och kolla på en film. Såg förresten filmen 2012 igår, den sög? Brukar inte tycka om att sitta och kolla på en sådan film helt själv då jag är en liten fegis hah.. men hur som helst så vågade jag det med tanke på att det inte var trovärdig någonstans enligt mig då det var massor av effekter i stort sätt heeeeela tiden, och då menar jag verkligen heeeeeela tiden.

Hela världen rasar, huvudpersonen åker som en galning genom staden för att överleva medan bilar och hus på sidorna rasar ner i sprickorna. Nej, jag tror inte jordens undergång blir år 2012, men om det nu skulle bli så ändå så vill jag vara en utav huvudpersonerna i dramat eftersom dem alltid klarar sig medan världen rasar under deras  fötter, right? ;)


Gud vad mycker jag skrev, blir nästan spyfärdig hah
Vi hörs, PUSS






Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Ja, jag hoppas med att det löser sig. Kan inte tänka mig ett liv utan honom :/



Åh så härligt!!:)

2010-01-23 @ 16:41:27
URL: http://elinlisamathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0