Snälla rara underbara

Kom hem för ett tag sen, ska börja med maten så fort Oliver ringer och berättar hur ugnen fungerar hah.
Har försökt ringa från hemtelefonen men det går inte, sjukt störande! men heey, what to do?

Som vanligt är jag sjukt sugen på choklad. (om en snäll och söt pojkvän läser det här så kanske en chokladkaka får följa med dig hem till din kära flickvän?) Igår åt jag ett helt chokladpuddingspaket själv, Oliver var upptagen med annat. "vilken osis" eller hur? (:

Träffade en gammal klasskompis på tuben idag, alltid kul och prata om vad som händer i ens liv just nu :) Nästa vecka blir det även middag på Birger King med min Cissi, längtar!



Jag saknar dig..


Vi hörs!
PUSS




Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha ja du valde ju verkligen den finaste bilden också ^^, Hihi blir nästan nervös inför vår dejt nästa vecka..! :$

2010-01-27 @ 00:16:34
Postat av: Anonym

middag på burger king? romantiskt...

2010-01-27 @ 11:50:51
URL: http://grodkyssaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0