KAOS

Idag måååste jag städa min garderob, hyllorna har nämligen rasat hah för att det har varit så mycket kläder på dem. Min garderob har sett ut som kaos under en längre tid men jag har inte orkat ta tag i det men det här var droppen.. nu måste jag ta tag i skiten för nu hittar man verkligen ingenting, allt är en enda stor hög! så typiskt...
Jag skulle gärna visa en bild men jag tror jag skippar det, jag vill nämligen inte att ni får fel uppfattning om mig, jag är ju trots allt en väldigt ordningsam person annars ;)


Tänkte även klippa mitt löshår idag med hjälp av storasyster men fegis som jag är så vågar jag inte riskera att göra fel.. Jag får lämna det åt proffsen helt enkelt! :)


Kommentarer
Postat av: Oliver

älskling då.. du har så mycket kläder men ändå är det chaos varje gång du sak välja kläder för du säger att du knappt har några kläder alls haha

söt du är <3 saknar dig

2010-01-11 @ 14:42:42
Postat av: Sv: Sofie

haha men jag har ju typ inga kläder :( inga fina.. stackars mig

SAKNAR dig jättejätte mkt, kom hem till mig..

<3<3

2010-01-11 @ 14:56:39
URL: http://sofielholm.blogg.se/
Postat av: Oliver

en kvart kvar till middag sen ringer jag dig :)<3

blev pannkakorna bra?

2010-01-11 @ 16:02:54
Postat av: sv: Sofie

Klart dem blev, det var ju jag som gjorde dem ;) <3

2010-01-11 @ 17:37:14
URL: http://sofielholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0