Gravid.

Tjaa! Vi har haft födelsedagsfirande här i stora huset då Carro har fyllt 18! Jättegod mat och fika var det så nu är min mage jätteuppsväld så det ser ut som om jag är gravid. "Jag är med mat" som jag brukar säga till Olli. Han säger att jag behöver fisa lite så här sitter jag och klämmer.

Till efterrrätt var det min favorit, belgisk chokladtårta, hur gott som helst! Allt med choklad går inte att motstå om man heter Sofie! Tur att det blev lite kvar som jag kan glufsa i mig imorgon ;)

Nu ska jag gå ner och fortsätta plocka undan, imorgon blir det storhandling inför nästa vecka!



Antar att en del trodde något annat gällande min rubrik men så kan det gå.. en rubrik ska locka så rätt ska vara rätt. PUSS och godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0