Fredagsmys med choklad

Hallå! Back in G-town och här ska jag stanna hela helgen är det tänkt. Skönt men samtidigt tråkigt, pojken ska nämligen befinna sig i Småland hela helgen så jag får roa mig själv helt enkelt. Jag har köpt en stor choklad så jag ska nog klara mig ;) I alla fall ikväll, imorgon är en ny dag.

Har precis käkat, idag stod det taco's på menyn och det är aldrig fel! Ikväll kommer mamma och pappa hem från varma Spanien... vill också vara brun, hmm.


Var aldrig på jobbet idag, magsmärtan gick aldrig över sen igår så jag kände att jag behövde vila. Har även hela helgen på mig att vila så det är super!! På måndag kör vi igen

Ha en supertrevlig fredagskväll nu!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Okej, nä vi ska inte göra så mycket. Tänkte om vi skulle ha någon filmkväll eller nått men det sket sig. Jobbar hela helgen. Vi får helt enkelt hitta på något nästa helg :)

Var så länge sen vi sågs, botsett från igår :P

Puss Puss

2010-01-22 @ 18:50:02
URL: http://jardemyr.blogg.se/
Postat av: Bellezza

Älskar din blogg!

Brukar vara inne och läsa den kolla gärna min :)



Kram

2010-01-22 @ 19:04:28
URL: http://bllezzaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0