Träningsvärk

Jag är supertrött efter idag känner jag. Det tar grymt mycket energi när det är så kallt ute eftersom man spänner sig.. nästan så att man får träningsvärk .. haha sorgligt :)

Jag stormtrivs på jobbet, jag känner att jag får ta del av allt mer saker och jag hoppas på det bästa när tiden är ute i April. Håll tummarna gott folk!

Jag har precis fixat i ordning mig för kvällen och Oliver står i duschen. Ska fixa sängen tills han är klar så han bara kan hoppa ner i sängen direkt :) stackarn är supertrött efter att ha gått upp klockan 5... (och jag klagar efter att ha gått upp klockan 9!!)

Sovgott gullisar!
PUSS



Kommentarer
Postat av: VCKN♥

träningsvärk är härligt! :D

2010-02-24 @ 19:09:43
URL: http://vfintling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0