Släng in handduken

Nu är jag hemma igen! Idag gjorde jag massor av ärenden ute på stan, sprang bland annat runt på Åhléns och shoppade lite till kontoret vilket var skoj. Men det kanske bara var skoj för att man inte handlade med sina egna pengar ;) Vad vet jag.. jag som aldrig brukar shoppa..

Idag har jag fått min semla, mumsade i mig en på kontoret vilket var otroligt gott! Mer semlor åt folket!!
Sitter och skriver ut ett gammalt nationellt prov i matten..35 sidor... woho! Jag lär nog sitta här ett tag men det gör inte mig nått, då kan jag ju surfa in på era fina bloggar.. Ja, dem som har en blogg och som har slängt in en kommentar här förstås höh

PUSS 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0