Pottfrilla

Hallå! kom precis från Olivers mor, nu är vi båda nyklippta och fräscha! Jag blev supernöjd som vanligt såklart :) Det blir dock ingen bild då min mobil dog efter att småpojkarna hållt på och rita på mobilens "ritpanel" Det var tydligen himla roligt det där ;) Men ja, ni får helt enkelt gissa er fram hur min nya frilla ser ut.. Oliver föreslog att jag skulle raka allt eftersom det är enklast så men jag bangade, i alla fall för den här gången kände jag.. fast ibland skulle det vara jävligt skönt faktiskt att bli av med allt..

Nej nu har jag skrivit väldigt mycket känner jag, och jag som bara tänkte berätta att jag har klippt mig. haha aja, ska ner och mysa med Olli och äta chokladpuddning!
PUSS och godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0