Nästa årstid tack

Godmorgon på er denna snöiga torsdag!
Jag mår piss, jag har typ feber och det känns som om mitt huvud håller på att explodera. Men vad ska man göra, jag ska till jobbet ändå och få in cash så jag får bita ihop helt enkelt. Ska göra en riktig brakfrukost åt mig själv nu hade jag tänkt! :)


Idag tänker jag inte ha på mig nånting som sitter åt, lite som mjukiskläderna som man har hemma fast en klass högre, det förklarar hur jag mår idag.. alltså - löst(?) eller ja, whatever, vi strycker det sista..

Syrrans tröja
Lackleggins
Ollis stora strumpor
,
och sen en stor vit kjorta över med uppkavlade ärmar.

Det här tycker jag är en typisk våroutfit, kanske en jeansjacka till istället, ett par klackar eller tygskor och sen är det klart! Våren kom nu...
PUSS


Kommentarer
Postat av: sandra

tröjan var jävligt snygg;)

(den vill jag ha tillbax nu! efter att jag såg bilden:P)

2010-02-18 @ 14:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0