Fredagsskoj

Nu är denna arbetsvecka över, skönt! Jag känner att jag verkligen behöver vila i helgen för att orka med nästa vecka. Nästa vecka är det nya tag och då kommer jag även att få ta hand om nya arbetsuppgifter vilket ska bli väldigt spännande och kul! Ska sitta med Susannna som är min boss och gå igenom hur jag ska gå tillväga :) kul att få ta mer ansvar så detär full fart sen som gäller :)

Nu ska jag gå ner och äta lite(!) godis tillsammans med Olli. Det märks att vi båda är trötta för vid middagen så satt vi och kastade nötter på varandra(?) sen härmade vi även dem på let's dance och gjorde samme danssteg. 10 poäng till oss!

Nej nu ska vi jag gå ner.. gud vad långa inlägg jag har börjat med, jag vet inte om det är positivt eller negativt hah
Jaja,PUSS - ha en underbar fredagskväll, det ska i alla fall jag ha!

Kommentarer
Postat av: Isabella

Hej!

Skulle du vilja fixa en gratis design på bloggen till mig? :)

Kram

2010-02-20 @ 12:07:05
URL: http://bellalotta.blogg.se/
Postat av: nicole

haha den vart ful

2010-02-20 @ 14:56:54
URL: http://niickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0