En stor stek på stranden

Här sitter jag och mumsar i mig en choklad fast jag inte borde... När ska man börja träna inför beach 2010 egentligen? Tror jag kör på det vanliga vilket betyder - never!

Att träna är inte min grej och det kommer det nog aldrig att bli (och jag som sa att jag skulle börja träna)..men vi körde faktiskt ingen lillis på det så ja, ha! Jag kommer ändå inte att vara någon fläskis på stranden, snarare lite rund med vad gör det, det finns bara lite mer att ta på (;

Att vara stor kan även vara positivt:
På vintern kan man värma sin partner och på sommarn kan man ge den skugga om det behövs. Perfect!

Det var allt från mig, PUSS





Kommentarer
Postat av: Anonym

haha klockrent skrivet:P (Att vara stor kan även vara positivt:

På vintern kan man värma sin partner och på sommarn kan man ge den skugga om det behövs. Perfect!)



kommer du hem idag?=)

2010-02-16 @ 13:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0