Success

Pernilla kollade igenom lite gamla bilder och hittade några på mig. Bilden som är min header är en av dem. Det var tider det, klänningen var verkligen något extra. Tyvärr har jag inte klänningen kvar utan den skänkte jag till en organisation strax efter min premiär på röda mattan. Om jag hade vetat att jag skulle starta en blogg så hade jag kanske auktionerat ut den här...


Det var även Pernilla som designade min klänning så gå in på hennes blogg och fråga om hon kan fixa en till dig med, hon är verkligen en toppdesigner! Om du inte når henne på bloggen kan du alltid svänga in på donken och kolla när hon har tid :)





Kommentarer
Postat av: Bror

vadå gammal bild:O

2009-09-24 @ 17:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0