Oliver Hjärta Sofie

1 September var igår vilket betyder att jag och Oliver har varit tillsammans i 1 år! :) Dagen var helt underbar och den bjöd på ett och annat.

Dagen började med att jag skulle på en utbildning mellan 10:00-12:00 i stan. Älskling mötte upp mig strax därefter och vi tog bussen mot Vasamuseet för att kolla på utställningen om Titanic. Utställningen var väldigt intressant och lärorik och jag är jättenöjd att vi valde att just göra detta en dag som denna.

Efter utställningen tog vi bussen mot centralen och bestämde oss för att få i oss lite mat i magen och då blev det självklart mongolianbarbeque som är underbart gott! Vi åt även där då vi firade nyår tillsammans. :)

Dagen var hur som helst jättetrevlig och vi hade fantastisk tur med vädret! När vi kom hem till Oliver så gick vi in på hans rum och på nattduksbordet ser vi att det står ett par jättefina rosor med ett kort framför. På kortet står det; Grattis på 1årsdagen Olli och Sofie!" Blommorna var från hans mamma, hur gulligt som helst! Hon hade även låtit en ros stå i en enskild vas så att den skulle torka, meningen med det är att efter varje år som vi är tillsammans tillkommer en ny ros till vasen. Gulligt tänkt eller hur? :) Vi blev hur som helst jätteglada! :)


Nu har vi som sagt varit ihop i 1 år och jag tror och hoppas att vi kommer att tillbringa många fler år tillsammans i fortsättningen :) Du är en sjukt underbar människa som jag älskar att ha vid min sida.

Tack för den underbara dagen igår! Hade inte velat tillbringa den med någon annan på denna jord.

Jag älskar dig Oliver / Din Fi



Min andra halva på min 18årsdag!

Kommentarer
Postat av: Kripps

Jag kommer ihåg den där 18 års dagen =)

2009-09-08 @ 17:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0